מאמרים

מחירים של עיצוב פנים

כמה עולה מעצב פנים

בניתם בית? משרד? או שאתם משפצים, הגיע הזמן לבחור את מעצב הפנים שלכם אשר יתכנן ויעצב לכם את הרצונות שלכם! שוב, נחזור על המשפט… מעצב הפנים אמור לעצב ולתכנן את הרצונות שלכם! דבר זה מבטא בדיוק רב מה שמעצב הפנים שלכם אמור לעשות ועל כך הוא מקבל את כספו, בעיצוב ובניה של הרצונות שלכם והבאתם למימוש במציאות!

טיפים לבחירת מעצב פנים

כמובן שהרצון שלכם לעיצוב הפנים יכול גם לעלות הרבה מעבר לתקציב שלכם, אז מהם בעצם השלבים שאתם צריכים לקחת בחשבון שאתם ניגשים לפרויקט מסוג זה?
דבר ראשון מהי המסגרת התקציבית שלכם? ברור שאינכם יכולים לחלום על עיצוב החלומות עם תקציב דל, אך אחד הדברים הדרושים לכם היא לציין את המסגרת התקציבית שלכם למעצב הפנים שאתם בוחרים, ודבר שני כמו שהזכרנו בהתחלה הוא שהמעצב פנים צריך להביא את החלום או את החזון שלכם למימוש בפועל, כיצד? המעצב פנים חייב להיות מנוסה קודם כל ביחסי אנוש! דבר שלא מודגש מספיק במקצוע של העיצוב פנים! המעצב פנים צריך להתייחס לצרכים שלכם ולהיות סובלני וביחד עם זאת להיות מציאותי ולראות ולתכן כיצד החלום שלכם יכול באמת להפוך למציאותי בשטח ממש! אם זה בידע נרחב ומקיף בעלות חומרי בניה, בשרטוט של החלל המגורים או המשרד באופן טכני, כלומר, באם ישנו קו צנרת או חשמל שעובר בפינה מסוימת וצריך את הפינה המסוימת לסגנן באופן מסוים אז על המעצב פנים להיות מספיק עם בעל ניסיון בשביל לשלב בין הדברים, יש דברים שרק הניסיון של מעצב הפנים שאתו אתם עובדים נותן את היתרון! דבר שבהמשך חוסך המון עלויות ותיקונים שיכולים לצוץ בפועל!

מה המחיר של מעצב פנים

בעניין המחיר של מעצב פנים האיכות קובעת, כמו בכל מקצוע של נותני שירות, יש יותר זול ויש יותר יקר, ודרך האמצע היא דרך המלך! כמו בכל עניין ניתן למצוא נותני שירות מתחילים הרוצים לצבור ניסיון ותיק עבודות אשר יבצעו כל עבודה במחירי הפסד, זאת על מנת למלא את החסך, אך לא היית רוצה שהרופא שמטפל בך יהיה רופא צעיר וחסר ניסיון, ככה בכל תחום, הניסיון של הבעל מקצוע שאיתו תעבוד בסופו של דבר תחסוך לכם כסף וזמן בהמשך העבודה, מכיוון שאם השרטוט של העיצוב פנים אינו מותאם, הקבלן המבצע את השיפוץ יכול להתקבל בהמון קשיים ולשנות המון פעמים את התוכניות מכיוון שהשרטוט אינו קביל למציאות!
ושוב, לכל עבודה יש את המחיר שלה ולכל עבודה יש את טביעת האצבע שלה, אז הכי מומלץ הוא לבוא באופן מוסדר למעצב פנים אותו אתם לוקחים ממנו הצעת מחיר, לציין מסגרת תקציבית, וכמו בכל דבר לעשות סקר שוק ולהתרשם מהמקצועיות והאמינות של המעצב פנים איתו אתם רוצים לעבוד.

בהצלחה!