מאמרים

כמה עולה אדריכל

מחירי אדריכל- מה לוקחים בחשבון לפני

לפני שבוחרים כל בעל עסק, אנו הלקוחות, חשוב לנו לברר בראש ובראשונה מיהם הבעלי מקצוע שאיתם אנו הולכים לעבוד. חשוב לראות את המוניטין של הבעל מקצוע, תיקי עבודות קודמים, המלצות מלקוחות קיימים וקודמים, וכמובן לעשות סקר שוק ולברר הצעות מחיר על הפרויקט האדריכלי שאותו אנו רוצים לבצע.

מחירי אדריכל- טיפ לפני שמתחילים

לפני שאתם ניגשים לפרויקט הבנייה ולהגשמת החלום, חשוב מאוד בשביל לקבל הצעת מחיר ברורה מבעל המקצוע שאותו אתם בודקים, להעלות על כתב את כל הדברים שאותם תרצו לממש בבניה, כמה מטר גודל בית, סוג השטח? מיקומו? סגנונות עיצוב כאלו ואחרים, כל זאת על מנת שבאמת תתחילו את הליך הצעת המחיר, בעל המקצוע ידע בבירור מהם רצונותיכם, צעד זה יקל על בעל המקצוע לתת לכם מחיר מדויק על סוג העבודה שאותה אתם דורשים!

מחירי שירותי אדריכלות- מהו הליך העבודה?

אחרי שעשינו סקר שוק, ויש לנו תוכנית עבודה מוסדרת על מהי מהות העבודה, ובדקנו בעלי מקצוע היכולים לממש לנו את החזון, הגיע הזמן לקבל מהם את ההצעות מחיר, וכמובן אנו צריכים להבין: כשאדריכל מלווה אותנו בבניית בית, חשוב שנשכיל שתפקידיו של האדריכל הם מרובים, ויש המון שלבים בדרך שאותם נצטרך לעבור עם האדריכל, החל משרטוט הבית, ושלב ההדמיה, עד השלב של ההוצאה לפועל של התוכנית, והשגת האישורים, ושוב: כל בית הוא שונה, כל עבודה היא שונה! באדריכלות אין עבודה שדומה לשניה, וזהו עסק מאוד דינאמי הכולל בתוכו המון משתנים!
חשוב שניקח אדריכל היודע ללוות אותנו בכל השלבים ובכל סוג פרויקט, ושנבחר אדריכל בעל ניסיון וידע

המחיר של האדריכל- טיפים

חשוב שנבין- הזול הוא היקר! כמו בכל דבר בחיים שלנו אנו חייבים לפעמים להתפשר על מחיר, ועל מקצועיות, כמובן שאנו צריכים לשאוף לאדריכל טוב ומחיר מעולה! וכמובן שאדריכל טוב יודע לעשות את העבודה ו"להזיז עניינים" בצורה יותר מהירה ויעילה, דבר שבסופו של דבר יחסוך לכם הלקוחות המון כסף!

מחירי אדריכלים- סיכום

כמובן, שהבנתם ששירותי אדריכלות הם כמו שמצוין- שירות, ובשירות המחירים משתנים.
כמובן שבאדריכלות ישנם מגוון סוגי עבודה החל מתכנון בית, ועד לשרטוט משרד, ועל לבניית תוספת לבית- ישנם אינספור סוגי עבודה ועל כך אינספור סוגי מחירים. זה לא כמו מוצר מדגם מסוים שבחנות אחת יעלה זול, ובאחר יקר, קחו את זה בחשבון

בהצלחה!